.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حفظ محيط زيست عامل توسعه مازندران است
استاندار مازندران رفع محدوديت‌هاي زيست محيطي را از مهم‌ترين مصوبه‌هاي دولت در استان برشمرد و گفت: با حفظ محيط زيست به دنبال توسعه مازندران هستيم تا توليد صنعتي افزايش يابد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،ابوطالب شفقت افزود: تاكنون جز استان‌هاي توسعه نيافته در بخش صنعت بوده‌ايم كه با اجراي تمامي مصوبات

استاندار مازندران رفع محدوديت‌هاي زيست محيطي را از مهم‌ترين مصوبه‌هاي دولت در استان برشمرد و گفت: با حفظ محيط زيست به دنبال توسعه مازندران هستيم تا توليد صنعتي افزايش يابد.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،ابوطالب شفقت افزود: تاكنون جز استان‌هاي توسعه نيافته در بخش صنعت بوده‌ايم كه با اجراي تمامي مصوبات تخصصي اين بخش توليد صنعتي در استان افزايش خواهد يافت.
وي با اشاره به نقش صنعت در اشتغال‌زايي اظهار داشت: تا پايان آبان 2 هزار و 721 فقره پروانه بهره‌برداري در حوزه صنعت با سرمايه‌گذاري بالغ بر 7 هزار ميليارد ريال صادر و براي 61 هزار نفر شغل ايجاد شده است كه اين مقدار با توجه به آمار 11 درصدي بيكاري در سطح استان بسيار پايين است.
شفقت به نقش مهم بازرگاني و بازار‌يابي در توسعه اشاره كرد و ادامه داد: نگاه ما در بازرگاني اين است كه به جاي آن كه خريدار خوبي باشيم، فروشنده فعالي باشيم.
وي سطح زير كشت محصولات زراعي استان را 480 هزار هكتار اعلام كرد و اذعان داشت: مازندران با اين مقدار اراضي با توليد حدود 5/2 ميليون تن، كم‌تر از 5/0 درصد از توليدات كشور را به خود اختصاص داده است.
استاندار مازندران مهم‌ترين قابليت‌هاي استان را قرار گرفتن در كريدور شمال جنوب، استقرار در كنار درياي مازندران، وجود زير ساخت‌هاي مناسب، وجود معادن غني و استعدادهاي طبيعي برشمرد.
وي در پايان گفت: مازندران با استعدادهاي فراوان از سرمايه‌گذاران در تمامي بخش‌ها استقبال مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.275 seconds.